moje komentarze

  • 2010-03-14 11:13

    Jajczejka aptekarzy

    Przynależność magistrów farmacji do samorządu aptekarskiego czyli okręgowych izb aptekarskich jest obowiązkowa. Każdy kto mieszka w Polsce i jest absolwentem wydziału farmaceutycznego musi płacić comiesięczną składkę na izbę aptekarską i to bez względu na to czy kiedykolwiek miał styczność
    z zawodem aptekarza. Izba aptekarska m.in. opiniuje możliwość otworzenia nowej apteki. W większości landów Unii Europejskiej izby rzeczywiście decydują o ilości i lokalizacji aptek w danym regionie. Jednak w Polsce jest wolność gospodarcza (?}
    i otwiera się nową aptekę w odległości 10 m, czy choćby 3 m od apteki już funkcjonującej. W praktyce sprzeciw samorządu aptekarskiego nie jest przez nikogo brany pod uwagę.
    Aptekarze, zagrożeni przez konkurencję graczy rynkowych, uiszczają składki na izbę i "piszą na Berdyczów". Niektórzy farmaceuci-buntownicy próbowali nie płacić podatku izbowego ale skończyło się to egzekucją komorniczą.

    Jestem wolnorynkowcem i najchętniej żadnego podatku -składki w ogóle bym nie płacił i za "opiekę" też bym podziękował!
    Piotr Korzeniowski

    prokapitalizm: Dożynanie ostatnich polskich kapitalistów
  • 2010-01-19 18:52

    Pan Buzek...

    ... pewnie wykonał rozkaz swoich mocodawców. W Łodzi odwołano prez. Kropiwnickiego, więc wpisując to maisto na listę, PO chce się podlizać mieszkańcom przed wyborami samorządowymi...

    A tak w ogóle to "2bornot2b" wyczerpał temat. Zgadzam się w 100%

    Lidia Geringer de Oedenberg: Zaskakująca decyzja Przew. Buzka
  • 2010-01-12 17:46

    Ja zdobyłem książkę...

    ... praktycznie u źródła. Ale przypuszczam, że w każdym większym mieście gdzie jest siedziba IPN, powinna być do kupienia właśnie tam. Uważam ponadto że każda szanująca się księgarnia powinna mieć taka książkę na stanie...

    prokapitalizm: SB dbała o agentów-posłów
  • 2010-01-12 11:05

    wersja tekstowa wywiadu...

    ... jest pod tym samym linkiem, tj. http://www.prokapitalizm.pl/nie-wszyscy-w-unii-straca-niepodleglosc.html

    prokapitalizm: Michalkiewicz: Nie wszyscy w Unii stracą niepodległość
  • 2009-11-18 14:46

    Polityka i władza...

    ... też uzależniają. Wyślijmy zatem całą tę polityczną mafię, która uwłaszcza sie na pieniądzach podatników, od PiS do PO, na kurację odwykową i będzie spokój. Niesiołowskiego posadzić na czele grupy terapeutycznej!!!

    Marek Migalski: Epidemia antyliberalizmu dotarła do Polski!
  • 2009-11-08 12:08

    Książki Mackiewicza...

    ... jak ktoś chce sobie poczytać Mackiewicza, to największy wybór jego dzieł znalazłem na http://www.multibook.pl . Można uzupełnić biblioteczkę, jeśli ktoś ma mackiewiczowe braki

    Wojciech Mucha: Mackiewicz jak lustracja.
  • 2009-10-14 19:54

    odp. dla do-kasacji...

    ... to co napisałem wyżej, jest wszystkim co mam w tej sprawie do powiedzenia.
    Dziękuję i pozdrawiam
    PSz

    prokapitalizm: Dlaczego nie przyjmę odznaczenia od prezydenta Kaczyńskiego
  • 2009-10-07 22:23

    Myslę, że jest...

    szansa na to, że nasza akcja zakończy sie złożeniem się wniosku do TK. Przy okazji cała ta sytuacja pokazuje jak funkcjonuje PiS. Albo nikt z nikim sie tam nie komunikuje, albo też wszyscy się wzajemnie sie nienawidzą i każdy prowadzi własne gierki. Daj Boże - by nie kosztem Polski... W takim momencie...

    prokapitalizm: Panie Pośle Macierewicz, co się dzieje z wnioskiem do TK?
  • 2009-10-06 22:05

    Nalezy uderzać...

    ... na kilku płaszczyznach.
    Warto również apelować do posłów. Poseł Antoni Macierewicz deklarował na Prokapitalizm.pl, że złoży wniosek do TK. To mogłoby dać czas na przygotowanie stosownych ustaw, albo też doprowadzić do przedłożenia przez sejmem obywatelskiego projektu ustawy, do czego zabiera się m.in. p. Libicki.

    http://www.prokapitalizm.pl/apel-do-posla-antoniego-macierewicza.html
    http://www.prokapitalizm.pl/posel-antoni-macierewicz-odpowiada-na-nasz-apel.html
    http://www.prokapitalizm.pl/panie-wielomski-i-reszta-zamiast-marudzic-naciskajcie-na-poslow.html
    http://www.prokapitalizm.pl/antoni-macierewicz-nie-kopcie-kaczynskiego.html

    Stefan Hambura: Fronda: List „Polska ma być suwerenna” już u Marszałka Sejmu
  • 2009-09-28 19:54

    Ten apel...

    ma - moim zdaniem - większy sens, niż pisanie petycji do Irlandczyków. To ładny gest, ale obawiam się, że bardziej o charakterze symbolicznym. Tu, w kraju, mamy posłów, którzy byli przeciwni traktatowi z Lizbony. Trzeba ich naciskać. Pan Macierewicz złożył niedawno na Prokapitalizm.pl deklarację. Naszym obowiązkiem jest występowanie do niego, by się do tej deklaracji teraz ustosunkował. Sprawa jest przecież bardzo poważna. Niemcy ratyfikowały traktat ale po wczesniejszym przyznaniu sobie określonych gwarancji do prowadzenia samodzielnej polityki. U nas nawet sie o tym nie dyskutuje. Róbmy coś, póki nie jest za późno. Padło akurat na posła Macierewicza, bo to on zapowiedział, że wystąpi do trybunału konstytucyjnego. Trzeba naciskać!!!

    prokapitalizm: Apel do Posła Antoniego Macierewicza w sprawie traktatu lizbońsk
  • 2009-09-09 17:02

    pełna zgoda...

    ...z poprzednikiem!!!
    Dziwne, że autor tekstu nie dostrzegł tej wcale nie subtelnej różnicy.

    ezekiel: Przewaga publicznego nad prywatnym
  • 2009-08-31 10:11

    Urząd rzecznika...

    powinien iść do piachu, po9dobnie jak cała konstytucja III RP. Im więcej tzw. "praworządności" tym więcej przeróżnych rzeczników praw. Nowo-Socjalistyczna paranoja. Sam Pan rzecznik istotnie bardzo się od jakiegoś czasu lansuje. Tylko czekać jak lada moment zgłosi swoją kandydaturę w wyborach prezydenckich. Coś czuję, że chyba o to chodzi...

    Chevalier: Rzecznik się nudzi. I od zdrajców wyzywa.
  • 2009-08-29 10:47

    moze autor...

    ...ją lubi i dlatego nie wymienił...

    prokapitalizm: Sport a polityka
  • 2009-08-26 21:19

    to zacietrzewienie...

    ...na prawicy jest chyba nieuleczalne. Wielomski nie pasuje, bo..., Jurek nie pasuje bo...(akurat niechęć do tej osoby chyba łączy panów: Wielomskiego i JNR-a), Ziobro według JKM to hitlerowiec ( można odsłuchać... http://www.prokapitalizm.pl/czy-zjednoczenie-prawicy-jest-mozliwe-mp3.html ). Wszystkim coś nie pasuje, a tymczasem jakoś nie widać planu, jakby tu wymusić na prezydencie RP, by nie podpisywał traktatu lizbońskiego. Może chociaż na tej płaszczyźnie warto by sie było porozumieć i opracować jakiś wspólny plan.

    prokapitalizm: Wielomski i Nowak - pogódźcie się!
  • 2009-08-25 20:16

    a moze by tak...

    pan europoseł, skoro tyle czasu poświęca na pisanie, opisał, czym zajmuje się Parlament Europejski. Może "coś od środka" z tej beczki...

    Ryszard Czarnecki: Szczere wyznanie eurokomisarza
  • 2009-08-24 22:30

    Michalkiewicz - wykład o UE i dyskusja

    Na Prokapitalizm.pl jest już dostępny w formacie MP3 wykład Stanisława Michalkiewicza "Mitteleuropa czy Superpaństwo Europejskie, pierwszy krok w kierunku rządu światowego?". Warto odsłuchać...

    prokapitalizm: Grzegorz Braun - “Marsz wyzwolicieli”
  • 2009-08-15 18:24

    te pytania...

    ...czasem sie pojawiają, zwłaszcza wówczas, gdy zginie kolejny polski żołnierz. Niemniej jednak nie padają żadne odpowiedzi ze strony tych, od który coś w państwie zależy. No, chyba że to naprawdę nie od nich zależy, lecz od tych którzy realnie rządzą, a nie stwarzają tylko pozory że rządzą. A narkotyki to ponoć świetny biznes. Dlaczego by nie posłużyć się wojskiem do przechwycenia rynku?

    prokapitalizm: O co walczą Polacy w Afganistanie?
  • 2009-08-12 00:13

    nie da się...

    tego zjawiska nie zauważyć! tylko ten co nie chce tego nie widzi.
    ja nie neguję sensu istnienia zawodu "psycholog", odnoszę się krytycznie jedynie do jego fetyszyzacji. Oczywiście ona przemawia na korzyść kieszeni psychologów... Dlatego nawołuję: KUJCIE ŻELAZO PÓKI GORĄCE!!! Korzystajcie z tego pozytywnego Public Relacion, jaki za darmo tworzą Wam wszystkie media.
    Ale już pomijając korzyści jakie odniesiecie, smuci mnie, że wielu ludziom wydaje się, że nie moga bez Was życ. Bo to naprawdę świadczy o ich słabości, o słabości cywilizacji zachodniej. Kundlimy się i wystawiamy na żer tym, którzy maja gdzieś psychologów. Dopóki psycholog był zawodem takim jak - przywołany tu - dentysta - wszystko było OK. Ale obecnie psycholog to niemalże IDEOLOGIA. To świadczy o naszej słabości i o tym, że nie jesteśmy zdolni do obrony naszych wartości, tych, które ukształtowały naszą kulturę i cywilizację...

    prokapitalizm: Dyktatura psychologów
  • 2009-08-11 23:57

    zgadzam się...

    ... ale to dotyczy juz nie tylko "dużych chłopczyków" uzależnionych od mamusi, ale także twardzieli wracających z Afganistanu czy Iraku. Nawet jesli psycholog wkracza do akcji, czy należy - w takich sytuacjach - o tym mówić? Z psychologów, czy terapeutów robi się czarowników, którzy maja receptę na wszelkie bolączki współczesnego człowieka. Pomagają w tym media i politycy. A pewnie także lobby pscychologów. Wszak to w ich interesie leży wmówienie maksymalnie największej grupie ludzi, że maja depresję i że bez specjalisty ani rusz! Panie i Panowie psychologowie!!! Kujcie żelazo póki gorące!!! Macie wokół siebie stado nowoczesnych przygłupów, którzy lubią się w swoich towarzystwach pochwalic tym, że maja swojego psycho... Wykorzystujcie to na maksa! Bo może za kilka lat moda się na was skończy. Nie sądzę, żeby muzułmanie mieli ochotę korzystać z Waszych usług...

    prokapitalizm: Dyktatura psychologów
  • 2009-08-11 23:36

    nikt nie zagląda do kieszeni.

    ale to jest chore! I to nie słowa rzucone na wiatr. dochodzimy nawet do takiego poziomu śmieszności, że gdy wracają polscy żołnierze z Iraku czy z Afganistanu, to na cały świat informuje się, że znaleźli sie pod opieką psychologa. To nas ośmiesza i kompromituje. Ale pewnie nie tylko nas to dotyczy, ale wszystkich krajów tzw. świata zachodniego. Gdy cywilizacja sra w majty, wówczas odwołuje się do różnych czarowników. Dziś są nimi psycholodzy... Kolejny fetysz...

    prokapitalizm: Dyktatura psychologów

12 następna

Polityka, kapitalizm i wolny rynek

Portal wolnościowy, blog polityczny, którego głównym celem jest propagowanie takich idei jak wolny rynek, kapitalizm, liberalizm gospodarczy, ekonomia wolnorynkowa. Jest to ważne szczególnie teraz, kiedy to, w związku z rozlewającym się po świecie kryzysem, na kapitalizmie, wolnym rynku, liberalizmie gospodarczym, powszechnie wiesza się psy i obwinia za zjawiska, za które odpowiada tak naprawdę ktoś inny.

moje ostatnie komentarze »

  • Jajczejka aptekarzy

    Przynależność magistrów farmacji do samorządu aptekarskiego czyli okręgowych izb...

    2010-03-14 11:13

  • Pan Buzek...

    ... pewnie wykonał rozkaz swoich mocodawców. W Łodzi odwołano prez. Kropiwnickiego, więc...

    2010-01-19 18:52

  • Ja zdobyłem książkę...

    ... praktycznie u źródła. Ale przypuszczam, że w każdym większym mieście gdzie jest...

    2010-01-12 17:46

  • wersja tekstowa wywiadu...

    ... jest pod tym samym linkiem, tj....

    2010-01-12 11:05

  • Polityka i władza...

    ... też uzależniają. Wyślijmy zatem całą tę polityczną mafię, która uwłaszcza sie na...

    2009-11-18 14:46

archiwum postów »

PnWtŚrCzPtSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

zamknij

Logowanie